wtorek, 16 września 2014

Mobilne Kino Skody - Grodzisk Wielkopolski

Wspomnienie lata! A właściwie, to wspomnienie fantastycznego 

(bo filmowego) zakończenia lata!


Międzynarodowy Festiwal Filmu i Muzyki TRANSATLANTYK to jedno z najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Poznaniu. Światowe kino i muzyka, setki pokazów filmowych oraz liczne koncerty, a także spotkania z legendarnymi i młodymi twórcami sprawiają, że Poznaniacy nie mogą przejść obojętnie obok tego festiwalu. Każdy, kto choć w minimalnym stopniu interesuje się kulturą, z pewnością znajdzie w bogatym repertuarze propozycje idealne dla siebie.

Źródło: facebook.com/Transatlantyk

Jednym z punktów programu Transatlantyku jest Mobilne Kino Skody. To cykl pokazów filmowych odbywających się na świeżym powietrzu w kilku miejscach w Poznaniu. 

Światowe kino, wygodne leżaki, niebo pełne gwiazd - a to wszystko zupełnie za darmo - nic więc dziwnego, że Mobilne Kino Skody jest jedną z najbardziej lubianych festiwalowych sekcji. W tym roku przekonało się o tym mnóstwo Wielkopolan, bo Mobilne Kino wyjechało za Poznań i dodatkowo odwiedziło kilkanaście innych miast. W ostatni weekend sierpnia udało mi się zasiąść przed ekranem rozłożonym w centrum Grodziska Wielkopolskiego. Mimo, że emitowany film widziałam już kilka miesięcy wcześniej ("Don Jon") i mimo, że wcześniej nie byłam nim zachwycona (o czym pisałam w recenzji - TUTAJ) i mimo, że wieczór był bardzo chłodny - był to jeden z najlepszych seansów minionych wakacji. 

Poniżej mini-fotorelacja, mam nadzieję, że za rok Mobilne Kino Skody odwiedzi jeszcze więcej miast, dzięki czemu Transatlantyk będzie dostępny nie tylko dla mieszkańców stolicy Wielkopolski. 


Źródło: facebook.com/Transatlantyk


Ciemno, zimno, klimatycznie!



6 komentarzy:

  1. Ale się te kina plenerowe popularne zrobiły :o Swoją drogą nawet Biedronka się za to wzięła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka też?! Muszę sprawdzić jaki mieli repertuar :)

      Usuń
    2. Też byłem pod wrażeniem jak się o tym dowiedziałem :D

      Do usług:
      http://www.biedronka.pl/pl/news,id,782,title,kino-z-biedronka-ulubione-filmy-publicznosci

      Usuń
    3. Dzięki! :)
      Znalazłam też tutaj:
      http://www.kinozbiedronka.pl/Repertuar/

      i zastanawia mnie ten "Kevin sam w domu" - z tego co widzę, to akcja trwała od czerwca do sierpnia, więc wybór tego filmu wygląda dość oryginalnie :D

      Usuń
    4. Mają rozmach, nawet stronę specjalnie założyli :o
      Tym "Kevinem" postanowili rozwalić system :D A repertuar naprawdę ciekawy, tak że każdy coś dla siebie może znaleźć.

      Usuń
    5. Racja :) Szkoda tylko, że tak słabo nagłośnili akcję. Gdybyś mnie nie oświecił, to w życiu bym tego nie znalazła...:P

      Usuń